.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عقداخوت درامامزادگان مازندران خوانده میشود

شمال نیوز: مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به برگزاری جشن ولایت علوی ، اکمال دین نبوی در بقاع متبرکه و امامزادگان استان گفت : عقد اخوت ( برادری) همزمان با روز عید غدیر میان مؤمنین خوانده می شود.

به گزارش رسیده از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران ، حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده اظهار کرد: یکی از ویژه برنامه های قابل توجه و پررونق سازمان اوقاف و امور خیریه که در طول سال های قبل برگزار شد و از ارزش زاید الوصفی برخوردار است و در راستای اهتمام به امور ویژه فرهنگی جهت غنا بخشیدن به فرهنگ اصیل اسلامی یعنی امام شناسی و ولایت مداری حول محور ولایت مطلقه فقیه در ایام دهه ولایت با نام « جشن ولایت علوی ، اکمال دین نبوی » است .
وی با بیان اینکه این جشن برای سومین سال پیاپی برگزار می شود ، افزود : تعمیق اعتقادات و ارتقاء سطح معرفتی عموم مردم نسبت به موضوع امامت و ولایت ، ترویج فرهنگ وقف ولایی در راستای ایجاد وقف جدید و استفاده از ظرفیت آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه در جهت هر چه مطلوب تر برگزار نمودن برنامه های مذهبی از اهداف این جشن است .
علیزاده افزود : معرفی شخصیت والای امام علی (ع) بعنوان الگوی حقیقی و عملی انسان کامل ، معرفی و تبیین جایگاه امامت و ولایت فقیه بعنوان ادامه ولایت ائمه معصومین (ع) ، فراهم نمودن بستر مناسب جهت افزایش بصیرت و تفکر ولایی و بینش سیاسی اقشار جامعه و اجرای ویژه برنامه های مذهبی متناسب با تقویم روز شمار ، در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه از دیگر اهداف این طرح است .
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اعلام اینکه یکی از اهداف اصلی این طرح پاسخگویی به مطالبه و منویات مقام معظم رهبری « مدظله العالی » مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است ، گفت : در این جشن و در روز عید غدیر عقد اخوت ( برادری ) میان مومنان در امامزادگان خوانده خواهد شد و میثاق نامه غدیر که نوعی تجدید بیعت و یا قطعنامه سراسری شرکت کنندگان در جشن ولایت علوی است ، نیز قرائت می شود .
وی در پایان با اشاره به نامگذاری دهه ولایت از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطر نشان کرد : نخستین همایش « بانوان ولایی » ویژه ی بانوان با هدف تبیین جایگاه زن در امر ولایت مداری روز چهارشنبه اول آبان در امامزادگان شاخص شهرستان ها برگزار می شود .  /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.